onsdag 26 december 2012

Annandag Jul

Mera julmat! Sen ska här läggas julklappspussel.





6 kommentarer:

Monica sa...

Så härlig mat och den där tekannan är ljuvlig. Och det var här pusslet var, är ju bara sååå fint, ett sånt önskar jag mig nästa jul:-), puss mamma

Trillingnöten sa...

Det är så bra att julmaten räcker så länge :)

Steel City Anna sa...

Mamma: det var ett väldigt svårt pussel med nästan bara blå bitar :)

Monica sa...

Ja jag ser himlen och skorstenarna:-) och taken! Ett riktigt pysslande med det pusslet kan jag förstå:-)

Karin sa...

Så mysig jul du verkar ha haft det! Massa god mat och härliga stunder mitt i allt.

Läste också det du skrev om begravningar, under ett inlägg längre ner. Herregud...aldrig hört talas om. Så fruktansvärt. Känns så respektlöst mot den avlidne..ojoj.

Iaf, önskar dig god fortsättning!

/Karin

Steel City Anna sa...

Karin: Tack detsamma! Det var en mysig men kort jul :)

Visst är det tragiskt med begravningarna, särskilt när äldre skrivit att de inte vill ställa till med besvär. Sådär så att de tycker att de är en börda och måste känna så ända in i döden. Det är hemskt överhuvudtaget hur vi behandlar våra gamla och detta är bara ännu en dimension av det hela.