tisdag 26 februari 2013

Skönhetsattiraljer

Fyndat vårmode har jag gjort på Sainsbury's - mycket trendigt och mycket prisvänligare än de flesta andra ställen. En randig kavaj har jag tänkt köpa länge. Dessutom blev det nagellack i favoritfärgen teal och Face Mist från Bodyshop som man ska spraya sej själv i ansiktet med, jag har glömt vad det ska vara bra för. Mest råkar jag spraya mej i ögonen så att makeupen rinner all världens väg men det luktar gott iallafall och jag känner mej lite snofsig och cool, just innan det hamnar i ögonen alltså.






Brosch från mamma

4 kommentarer:

Monica sa...

Snyggt! Och tjusigt blir det med det nagellacket till. Broschen blev söt där:-). Ansiktsspray tror jag också är A och O;-), puss hjärtat!

Steel City Anna sa...

Väldigt nöjd blev jag :)

Trillingnöten sa...

Ibland har man tur och hittar mycket bra grejer! Och när man verkligen behöver saker...då finns de ingenstans att hitta :)

Steel City Anna sa...

Trillingnöten: Japp så är det :)