lördag 9 mars 2013

Ösregn och schlager

Det är riktigt busväder idag. Slutade jobbet tidigt imorse och satt sen en lång stund på Starbucks och läste tidningar och bloggar. Yrseln har tyvärr kommit tillbaka. Jag handlade lite proviant till helgen och har nu krypit ner i soffan. Här tänker jag sitta så länge det går. Melodifestivalen tror jag att jag struntar i faktiskt. Jag ser mer fram emot Eurovision i år. Ska jag tippa på en vinnare ikväll så tror jag att det blir YOHIO. De andra unga pojkarna låter ungefär likadant även om de är duktiga. Klart är iallafall att vi inte vinner två gånger i rad. Kanske lika bra att skicka Sean Banan?

3 kommentarer:

Monica sa...

Tycker inte det låter bra med yrseln som kommer så ofta. Du får vila nu om du kan. Puss käraste, här lyssnar vi med ett öra eller två, ska titta bara när Carola stormar in, ska bli kul att höra henne och sedan väntar Mr Selfridge.

Monica sa...

Du tippade väldigt nära:-). Var kul att se Carola, är otroligt vad 30 år går fort!

Steel City Anna sa...

Det här med internationella juryn är bland det mest absurda vi har, utöver kungafamiljen och juljusstakelagen :)