torsdag 23 maj 2013

Presenter

Dessa plagg kommer landa i ett par svenska brevlådor snart om de inte redan är där. Det är väldigt roligt att handla barnkläder och det finns hemskt mycket fint. Kul också att pojkkläderna är mycket färgglada denna säsong.

Vad passar väl bättre från England än en regnjacka med dubbeldäckarbuss!
Namnlapp redo.
Dessa röda plagg är till en lite mindre unge. Jag har använt alla mina hjärnceller till matchandet.


En alldeles ljuvlig och säkert mycket opraktisk klänning med både underkjol, underbyxor och dessutom matchande hårband men den kommer bli perfekt till den här lilla tjejens ett-årsdag, det tror jag.



Älskar mönstret!

4 kommentarer:

Monica sa...

Men ojojoj så fint, jag blir alldeles till mig:-). Och tänk vad du är rar, finns en finare vän tro? Tror inte det.

Saltistjejen sa...

Vad fina kläder!!! Och matchar bra gör de ju. Är det till ett syskonpar eller är det barn i olika familjer?

Jani sa...

Fina plagg och det är ju så mycket billigare att handla här en i sverige :) upplever jag i alla fall.

Steel City Anna sa...

Mamma: visst är de fina :) Maken var med och valde också :)

Saltistjejen: jag tyckte jag var lite piffig där med matchandet :) det är två olika familjer. Börjar bli den enda bland mina vänner nu utan barn, det bara kryllar av dem :)

Jani: ja det är billigare men jag handlar då istället mer :)