söndag 21 juli 2013

Stekhett

Det har varit så varmt i juli och soligare än på flera år, man skulle tro att jag blivit lite solbränd åtminstone. Men det har jag inte, för det är så ohyggligt hett i solen och jag är livrädd för att bränna mej och svettas ännu mer på nätterna. Bara fötterna är ganska bruna. Utom tårna, de är kritvita. Jag är så avundsjuk på män som kan gå med bar överkropp. Allting klibbar och behå är ett helt helvetiskt plagg. Nåja, snart är det jul.

Här satt jag i hela tio minuter och blev bränd på halsen av alla ställen.

5 kommentarer:

Monica sa...

Det blev riktig sommarvärme i år, ni kanske kan ha en utedusch i nya huset:-), puss och svalka av dig då och då.

Steel City Anna sa...

Jag undrar vad grannarna skulle säga då ... :)

Monica sa...

Det undrar jag med;-)

Jani sa...

Såja såja inte klaga nu på värmen ;)
Det är ju så underbart skönt, se idag regn hur kul är det då ;)

Steel City Anna sa...

Jani: det var hett fast det var regn och det tyckte jag inte heller om :)