fredag 30 augusti 2013

Chatsworth House

Hålligång från tidig morgon till sen kväll idag. En koncis utflykt till Chatsworth House hanns med och en fantastisk god lunch och promenad i trädgården där. Jag tröttnar aldrig på att besöka det här stället.


Otroligt vackra detaljer i eksalen



Så vackert tyg i den här soffan





Vackraste rummet av dem alla tycker jag är biblioteket

Känd staty




Att köpa i shoppen - den beslöjade damen är populär





Höstfärger anas



Ett av alla konstverk




4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Med uppenbar risk att låta som en papegoja säger jag ..., vilka LJUVLIGA bilder!

Steel City Anna sa...

Elisabet: tack! En av jordens vackraste platser tycker jag.

Monica sa...

Och far och mor intygar att det är överjordiskt vackert som nu var med:), far och mor tycker även att allt vi sett och upplevt nu är bara helt underbart och att det dessutom är i medelhavsklimat är fantastiskt.

Steel City Anna sa...

Mamma: ja en sån här sommar kan jag inte ens minnas, helt fantastiskt väder.