lördag 3 augusti 2013

Tips

Äntligen tog jag tag i att lyssna på Saritas sommarprat, jag kände att jag måste vara liksom redo för det. Så glad jag är att jag gjorde det! Vilken värme i hennes röst. Jag rekommenderar det verkligen, man fick energi av det och det låter kanske konstigt med tanke på temat men jag blev faktiskt glad också. Det går att förändra och förbättra.

Sen vill jag även rekommendera Scheles sommarprat som jag lyssnat på sent omsider och som jag tycker var väldigt roligt och uppfriskande.

3 kommentarer:

Monica sa...

Sarita dyker upp för mig när jag ser listorna och jag tänker att det programmet har jag kvar, ska verkligen lyssna.

Saltistjejen sa...

Tack för tipsen! Ska definitivt lyssna på dem!

Steel City Anna sa...

Mamma: Gör det, det var ett av de bästa.

Saltistjejen: Rekommenderar båda! Det var två program jag nästan tänkt hoppa över, vilken tur jag inte gjorde det.