måndag 9 juni 2014

Skönhetstips

För några veckor sedan shoppade jag loss lite på Lush - det var ett tag sen sist. Men deras produkter varar superlänge, och tänker man på det så är de inte så dyra. Jag måste dela med mej av den här ansiktsrengöringen - Ultrabland - helt fantastisk! Min hud har längtat efter den hela livet tror jag. Jag som alltid använt produkter för fet hy som liksom stramat till ansiktet. Det här är någonting helt annat. Fast produkten känns oljig så blir huden motsatsen. Prova!

De har också en oemotståndlig citronkräm för torra händer, nagelband, armbågar, knän eller vad det nu kan vara. Luktar och gör gott.


3 kommentarer:

Monica sa...

Väldigt bra och rolig affär, de där tandkrämstabletterna var ju helt superba och kanske de har någon skönhetscreme som förhöjer min skönhet också;-)

Trillingnöten sa...

TAck för tipset! Jag är alltid ute efter nytt att prova, har heller inte hittat rätt ännU!

Steel City Anna sa...

Mamma: naturliga produkter för sånna här naturliga skönheter som vi är ;)

Trillingnöten: den här är fantastisk, snyggare hy nu än för tio år sen :)