fredag 12 augusti 2016

Bloggerskans födelsedag

Jo, idag är det någon som fyller år och det är jag! I vanlig ordning gör jag ingen större affär av det men något extra gott ska det bli ikväll.

Det har varit ett ganska bra och spännande år, mitt trettiotredje. Förändringar av alla möjliga slag. Jag tar dem med ro. Lite tillförsikt, har jag också.

Ganska nöjd ändå är jag med livet hittills. Vi har ett hus och en katt, vänner, familj och varandra. Det är fint det här landet som vi bor i, och jag är glad och stolt att jag vågade ge mej av hit en gång. Ja, nöjd helt enkelt!


13 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Stort GRATTIS!

Monica sa...

Ett stort grattis till dig vårt älskade barn, vår underbara dotter, helt fantastisk är du, du fyller våra hjärtan med sådan glädje, en solskensdag, blå klar himmel, frisk luft med små ulltussar nu som då. Puss och kram från mor och far<3<3
(Far har ju redan fått den finaste födelsedagspresent man kan få men ska ta fram lite från England som du gömt här till hans dag) och bli lite firad av mig också:-)
Önskar dig en alldeles underbar ljuvlig dag!

Elisabet. sa...

Då säger jag GRATTIS på födelsedagen, Anna!

Elisabet. sa...

Ulrika: jo, dom är många och det är bara två gånger per sommar som man är där. Ja, om man nu inte vill vara där oftare, alltså ,-)

Ruta Ett sa...

STORT grattis på födelsedagen! Grodan Boll och jag önskar dig en härlig dag!

https://www.youtube.com/watch?v=2iExbfEheXk

Steel City Anna sa...

Ruta ett: tack! Vilken helt fantastisk sang och video! :)

Steel City Anna sa...

Elisabet: tack! :)

Steel City Anna sa...

Mamma: tack! Blev ju fina presenterna som gomts :) nu far ni lyxa lite :)

Steel City Anna sa...

Freedomtravel: tack! :)

Annika sa...

Hipp hipp HURRA till dig!! Hoppas du har en riktig toppendag!!
Fira på hela helgen, vettja!!!!
Hälsningar från ett överhett Reston!

Steel City Anna sa...

Tack Annika! Jag firar nog lite till imorrn kväll :)

Elisabet. sa...

Men VAD har jag svarat Ulrika på ..:?? Det måste väl ändå vara en felpublicerad kommentar ,-)

Steel City Anna sa...

Elisabet: bloggers vagar aro outgrundliga :)