tisdag 3 oktober 2017

Lycka

När man på 20 minuter löser ett jättesudoku ...


8 kommentarer:

Elisabet. sa...

:)
Grattis!

Steel City Anna sa...

Elisabet: kan vara med i bästa i veckan kanske ;)

Annika sa...

Grattis!!
:-)

Och så fin street art ni har. Verkligen. Ibland kan sådan verkligen pigga upp!

Förstår att det är lite tärande, eller mkt tärande, med allt som hänt dig i sommar. Som du säger, det är väl bara att ta en dag i taget. Att försöka leva här och nu så mkt det går.
En konst iofs, men det är nog det enda raka.

Nä, vad ballt med Sthlms-temat på Aldi. Handlar aldrig där, får nog ta och ta mig dit endera dagen. Om de har sådana där kuliga grejer!! :-)

Monica sa...

Det var på en fantastisk tid! Och den svåra ser jag också. Håller på med ett nu, de är lite röriga de där stora, har en annan variant som heter septdoku, sju går i varandra, underbart rörigt, haha. Jag tycker att jag blivit lite sämre på sudokun, har ju alltid kört med bläckpenna som extra utmaning, men händer nu att blyerts och sudd åker fram, som till denna:-)

Steel City Anna sa...

Annika: på Aldi, bland 'the crap in the middle', kan man hitta nästan vadsomhelst :)

Absolut, en dag i taget. Frustrerande ibland men det går.

Anne-Marie sa...

Grattis!
Brukade försöka lösa korsord när jag bodde i Sverige. Men det var länge sedan nu.

Steel City Anna sa...

Mamma: jag har mitt system med uteslutningsmetoden och att skriva alla möjliga siffror pytte tills jag vet :)

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: löser ofta svenska korsord! Fortfarande dålig på de engelska utom de enklaste. Mkt kulturgrejer ofta som man inte vet.