söndag 1 oktober 2017

Pubkväll

Så mysigt på puben the Washington.





6 kommentarer:

Monica sa...

Det är som hemma:-), tänk så många fina pubar det finns, och så trevligt det är på dem, alltid så fräscha också, damrummen blir jag lyrisk över.

Ruta Ett sa...

Åh, pubkvällar är bästkvällar!
Vi hade en i fredags med beefburger och coleslaw! Paddington heter puben och drivs av en man från Liverpool sedan 22 år. Han kallar en "darling" när man ska beställa och är sååå engelskt trevlig!

Anne-Marie sa...

Eftersom jag inte dricker alkohol har jag mest upplevt maten på de engelska pubarna.
Tycker att den varit väldigt god vad jag minns.

Steel City Anna sa...

Mamma: denna är jättemysig och ofta plats i soffan fast den ligger mitt i stan :)

Steel City Anna sa...

Ruta ett: hoppas jag kan besöka den nån gång :) liverpool är en av mina favoritstäder och city är så fint nu sedan det rustats upp ordentligt de senaste åren, det får du hälsa om han inte varit hemma på ett tag :)

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: pubmat är gott också :) och atmosfären är där oavsett dryck.