tisdag 6 februari 2018

Löfte


Himlen hänger såhär mest hela tiden; svartlila, och lovar regn.

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Är det en järnvägsstation, huset där nere i rött och rosa?

Annika sa...

Godmorgon Anna!
Nu ska jag se vad du haft för dig över helgen :-)
Gillar (oftast) när himlen blir så där alldeles blåssvart. SÅ fint!!

OCH påskliljor som man köper som sparrisar. MY favorite. Gillar dem tom mer än tulpaner!!

EN trevlig lista igen. Den ska jag ha i åtanke. KUL.
Jag kan också nästan gå hur långt som helst i bra skor och på bra underlag ...
Hoppas året blir så bra som du önskar, casue you're worth it!
OCH jag fattar om du inte står ut med bäddsoffa, de är inte roliga i långa loppet. USCH!!
Precis som du älskar jag hygge, men det visste du ;-)
Jag hoppas du har en tvättstuga nära!!
Amen på för mkt folk. Har kommit på att jag börjar tycka det är jobbigt att sitta i stimmiga barer, iaf om man är många.
KUL läsning Anna!!


En bra tisdag önskas!!

Monica sa...

Är vackert på något sätt för det ger färg men inte så kul när det brakar lös:-)

Steel City Anna sa...

Elisabet: det är det, en liten bystation :)

Steel City Anna sa...

Mamma: nej, och nu snöar det. En hel minusgrad imorse :)

Steel City Anna sa...

Annika: jag gillar lugn och ro och att sitta i nåt hörn. Bland folk, men inte stimmigt folk och trängsel. Jag har ingen tolerans för det alls längre. Barer gillar jag inte alls men pubar är ju perfekta för mej och skulle nog passa dej med :) kul om du gör listan!

Jag fattar inte heller hur jag står ut med bäddsoffan. Den är gräslig verkligen. Vi har köpt ett till madrasskydd vilket hjälpte något men det är snart rena prinsessan på ärten :)